4. A Concellería de Promoción Económica organiza un Curso de Actualización Comercial previo á campaña de Nadal

1Nov 2016

O Concello de Malpica, a través da Concellería de Promoción Económica, porá en marcha este mes un Curso de Actualización Comercial dirixido fundamentalmente a autónomos do sector e a empregados de establecementos comerciais. Nesta acción formativa, totalmente gratuíta, ofreceranse aos participantes as claves para mellorar a súa estratexia comercial e actualizar os seus negocios.

O curso está composto por tres módulos. O primeiro, destinado á propia tenda (distribución do mobiliario, implantación do produto e imaxe de marca), o segundo ao escaparatismo (realización de escaparates: montaxe, elementos decorativos e color) e o terceiro módulo está dirixido á clientela (como fidelizar e captar novos clientes, debilidades e fortalezas da nosa tenda e como actualizala).

A formación será de 20 horas, de luns a xoves de 20:30 a 22:30 horas no Centro Cívico de Malpica. As sesións formativas desenvolveranse entre o 8 e o 23 de novembro, coa finalidade de que a aprendizaxe poida poñerse en práctica na próxima campaña de Nadal, xa que o curso inclúe unha parte de formación teórica e outra práctica, de escaparatismo, que se levará a cabo na propia tenda. Ao remate entregarase un diploma de asistencia.

O prazo de inscrición está aberto ata o mesmo día 8, ás 15.00 horas, na Casa do Oleiro (981 711303) e no Centro Cívico (981707104). Terán preferencia de asistencia os comerciantes e os empregados do sector comercial que residan no termo municipal de Malpica.