Luns 15°
  4. A Cea das Letras será o marco no que se fará público o fallo do xurado do IX Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas

5Nov 2014

O premio, organizado pola Asociación Cultural Caldeirón en colaboración co Concello de Malpica, bateu o seu propio récord con 24 participantes
540-f-foto

Este sábado celébrase a Cea das Letras, unha xuntanza xa clásica na que se dará a coñecer o fallo do xurado do IX Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas, organizado pola Asociación Cultural Caldeirón en colaboración co Concello de Malpica de Bergantiños, e que este ano bateu o seu propio récord cun total de 24 obras. A cea terá lugar no restaurante A Cunca, de Buño, a partir das 22.00 horas. Os asistentes recibirán como agasallo os libros “Dominio público”, de Ramón Nieto, gañador da edición anterior, e “Ode a Madison Ivy”, de Verónica Martínez, que recibiu unha mención tamén no 2013.

O xurado desta novena edición (na imaxe) estivo formado por Paco Souto, en representación da Asociación Cultural Caldeirón; Antón Noceda, polo Concello de Malpica, e Ramón Nieto, gañador do premio do 2013, que se desprazou dende Bruxelas, onde reside, para participar na xuntanza.

Presentación no Centro Cívico

Pero a xornada literaria do 8 de novembro non se limitará á Cea das Letras. Para as 20.00 horas está previsto no Centro Cïvico un acto de presentación dos libros “Argola”, de Marta da Costa; “Cabana de Balieiros”, de Tokio, e “Transfusión Oceánica”, de Xosé Iglesias.