4. 32 equipos participan esta Semana Santa no III Torneo de Fútbol Base Concello de Malpica

11Abr 2017

O III Torneo de Fútbol Base Concello de Malpica reunirá esta Semana Santa a 32 equipos das categorías prebenxamín, benxamin, alevín e infantil de toda a provincia. A competición promovida dende o departamento que dirixe Iago Espasandín disputarase os días 13 e 14. O primeiro partido de cada xornada comezará ás 10 horas e o último, ás 16.30.

TORNEO FUTBOL BASE CARTEL

O III Torneo de Fútbol Base Concello de Malpica terá como escenario o campo de Xaviña (Buño). O día 13 xogarán os prebenxamíns (As Baleas FS, Escolas Deportivas Municipais de Malpica, SD Sofán, Imperátor OAR, UD Paiosaco, EDM Ponteceso, Laracha CF e Xallas FC) e os benxamíns (UD Cerqueda, SD Sofán, As Baleas FS, Corme CF, EDM Ponteceso, Cabana SD, Xallas FC e Laracha CF), e o día 14 será a quenda dos alevíns (EF Luis Calvo Sanz, Laracha CF, Cabana SD, Xallas FC, Buño, SCD, As Baleas FS, Corme CF e SD Sofán) e dos infantís (SD Coristanco, Imperátor OAR, Cabana SD, Corme CF, Victoria CF Feminino, SCD Malpica, Xallas FC e As Baleas FS).

Consultade nos documentos adxuntos os calendarios correspondentes ao xoves e o venres.

TORNEO FUTBOL BASE CALENDARIO XOVES

TORNEO FUTBOL BASE CALENDARIO