4. Gañadoras e gañadores do Concurso Escolar de debuxo e pintura de Nadal 2019

13Dec 2019

Gañadoras e gañadores do Concurso Escolar de debuxo e pintura de Nadal 2019

O Concello de Malpica fai oficial hoxe, venres 13 de decembro, a lista de gañadoras e gañadores do Concurso Escolar de debuxo e pintura de Nadal 2019, na que participaron máis de cen escolares de toda a vila.
A organización estableceu catro categorías principais de participación, a saber: Premio do Cartel 2019, Premio Saúda de Prensa de Nadal, Premio Pantalla Dixital e Premio Saúda Dixital.
As gañadoras e gañadores foron Ana López, de 4º de Secundaria, do IES Urbano Lugrís; Angelica Vidal, de 2º de Primaria do CRA A Nosa Señora do Faro; Icía Velasco, de 4º de Primaria do CEIP Milladoiro e Roi Freijeiro, de 6º de Infantil do CEIP Joaquín Rodríguez Otero.
Ana López García PREMIO CARTEL E FOLLETO (2) Icía Velasco 4EP PANTALLA DIXITAL (1) Roi Freijeiro PREMIO SAÚDA DIXITAL (3)

Parabéns a todxs!