Martes 14°
Mércores 14°
  4. Entidades e escolares de Malpica implícanse na loita contra a violencia de xénero a través dun “lipdub”

14Nov 2015

Colectivos de todo tipo colaboran coa Área de Igualdade na gravación dun vídeo coa canción “Se acabaron las lágrimas” para o 25 de novembro

540-f-foto

A Área de Igualdade do Concello de Malpica de Bergantiños, coa colaboración coa Deputación Provincial da Coruña, está a traballar na implicación da sociedade local na loita contra a violencia de xénero a través de distintas iniciativas. Esta semana celebrouse unha reunión para preparar a seguinte, na que escolares e entidades de todo tipo participarán nunha orixinal proposta que consiste na gravación dun “lipdub” da canción “Se acabaron las lágrimas”, de Huecco (como fan personaxes públicos neste vídeo . O obxectivo é transmitir ás mulleres que son vítimas da violencia de xénero que hai saídas.

A gravación do lipdub realizarase os días 17 e 18 en distintos escenarios. Participarán a Asociación de Redeiras O Fieital, a Asociación de Oleiros de Buño, a UD Cerqueda, a Asociación Íntegro, as alumnas e alumnos dos cursos de alfabetización informática e novas tecnoloxías organizados dende a Área de Igualdade, escolares de Malpica e Buño e os membros do goberno municipal. O vídeo formará parte das actividades da Concellería de Servizos Sociais de Malpica, que dirixe Marisol Blanco Gorín, para o 25 de novembro, Día Internacional contra a Violencia de Xénero.