4. Entidades e Concello de Malpica organizan a limpeza da praia de Area Maior para celebrar o Día Mundial do Medio Ambiente

31Mai 2016

Limpeza praiaEste ano Malpica únese á celebración do Día Mundial do Medio Ambiente cunha limpeza comunitaria da praia de Area Maior. A iniciativa partiu dos clubs Travesía Sisargas, Silfo Surfcamp e Náutico, que contan coa colaboración do Concello de Malpica e a Agrupación de Voluntarios de Protección Civil. A limpeza coincidirá coa xornada de adestramento previa á Travesía Sisargas e aberta a todos os nadadores interesados, o que transformará a praia da vila no centro de actividade do domingo 5 de xuño.

O adestramento está programado para as 10.30 horas. O punto de encontro será a praia de Area Maior. Os participantes realizarán o percorrido Malpica-Seaia-Malpica, cunha distancia de 3.000 metros, aínda que tamén se ofrece a posibilidade de realizar só o treito Malpica-Seaia (1.500 metros) e regresar a pé. Os organizadores lembran que é obrigatorio o uso de neopreno e gorro, e recomendan utilizar tamén boia de natación.

Ao remate da sesión preparatoria da Travesía Sisargas, sobre as 12.00 horas, levarase a cabo a limpeza da praia, na que tamén colabora Coca-Cola.