4. Concello de Malpica e Deputación da Coruña asinan o convenio de colaboración para a Mostra da Olería

29Xul 2016

convenio mostra 1

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga Veiga, e o deputado de Promoción Económica e Empresa, José Luis García García, asinaron hoxe o convenio de colaboración entre o Concello de Malpica e a Deputación Provincial da Coruña para o financiamento da Mostra da Olería de Buño. As dúas institucións consideran “de gran interese para a provincia potenciar que o sector da olería se converta nunha actividade rendible de futuro que repercute favorablemente como medio de desenvolvemento económico, social e xerador de emprego e riqueza non só a nivel local, senón tamén provincial”, e proba dese interese é o acordo asinado.

A Deputación Provincial da Coruña achegará un total de 80.000 euros, que supoñen o 80 % do orzamento da 33ª Mostra da Olería de Buño, que se celebrará do 5 ao 15 de agosto. Este ano o programa inclúe varias novidades, entre elas actuacións musicais todos os días, unha ofrenda floral de homenaxe ao Doutor Luciano García Alén o día da inauguración, un tren turístico que funcionará as fines de semana ou a visita dos Bolechas, que coincidirá coa presentación do libro infantil “Os Bolechas visitan a Mostra da Olería”. Os postos de exposición e venda estarán situados no Parque Luciano García Alén, onde tamén se desenvolverán a maior parte das actividades. O Ecomuseo do Forno do Forte será outro dos escenarios da Mostra da Olería, coa Cocedura Tradicional como prato forte o sábado 6.