4. Clausurado o obradoiro de manualidades infantís, no que participaron 23 nenas e nenos de catro a dez anos

1Xuñ 2017

Os 23 nenos e nenas que participaron este curso no obradoiro de manualidades organizado pola Concellería de Educación, Cultura e Turismo recibiron os seus diplomas e tamén medallas, porque demostraron ser uns campións tanto en comportamento como en creatividade.

MANUALIDADES INFANTIL (41)

Ao longo de todo o curso, e coa axuda da súa monitora, Lucía Villanueva, puxeron en práctica a reutilización e a reciclaxe, convertendo a parte metálica das pinzas da roupa en brazaletes ou os cartóns dos ovos en obxectos de decoración. Segundo as épocas do ano tamén fixeron os centros para as mesas de Nadal, os agasallos para o Día do Pai e o Día da Nai… Aprenderon a traballar con madeira, con goma eva e distintas técnicas de pintura. E boa parte do que fixeron pode verse xa na exposición inaugurada onte polo alcalde, Eduardo Parga, na planta baixa do Centro Civico.

O alcalde foi tamén o encargado de entregar os diplomas aos nenos e ás nenas, para o cal contou coa axuda do tenente de alcalde Miguel Fernández. O acto tivo lugar no auditorio, no que se deron cita tamén as familias dos alumnos, nenos e nenas de catro a dez anos de idade moi traballadores e “sempre dispostos a aprender”, como dixo a súa monitora. Despois do acto oficial, todas e todos participaron nunha merenda.

MANUALIDADES INFANTIL (39)

Pero as clausuras continúan. Mañá venres ás 19 horas celebrarase o remate do curso para as 12 alumnas do curso de manualidades para adultos que tamén organiza a Concellería de Educación, Cultura e Turismo.