4. Clausuradados os obradoiros de teatro e manualidades para nen@s organizados polo Concello de Malpica

4Xuñ 2016

TEATRO-3-web

A entrega de diplomas puxo fin a un curso repleto de actividade para os máis pequenos da casa.  Os nenos e nenas do Obradoiro de Animación Teatral abriron a tarde do venres no auditorio do Centro Cívico cun maratón de teatro que incluíu a representación das obras “Esta historia non a vistes”, “A moa”, “Farruquiña e o Emilio” e “Que sería de nós sen a pensión”. Despois do exitoso espectáculo, o alcalde, Eduardo Parga, destacou o bo traballo realizado pola monitora, Silvia Losada, e fixo entrega dos diplomas aos seus alumnos e alumnas.

Este ano o Concello de Malpica fixo coincidir os actos de clausura do obradoiro de teatro e das clases de manualidades para nenos e nenas que impartiu Lucía Villanueva. Ademais de recoller os seus diplomas de mans do alcalde e do tenente de alcalde Miguel Fernández, os rapaces inauguraron unha exposición no propio Centro Cívico na que poden verse os traballos realizados ao longo do curso.

As clausuras de manualidades continuarán os días 15 e 17 para as asistentes aos cursos para adultos e maiores, respectivamente. En total nesta actividade participan 84 persoas.

P6034131-web