Luns 15°
  4. Cheo en Malpica coa cuarta representación da Mostra de Teatro do Concello

20Nov 2021

Cheo en Malpica coa cuarta representación da Mostra de Teatro do Concello

“Liberto” atrapou aos asistentes coa súa valente historia

A XVII Mostra de Teatro do Concello de Malpica está a resultar todo un éxito. A cuarta entrega, coa representación de “Liberto”, rexistrou un cheo absoluto no auditorio do Centro Cívico.

Celebrouse, como é habitual, a última hora deste venres, 19 de novembro. A historia representada, sobre o difícil nacemento dun fillo experimentado por unha das protagonistas, Ada, atrapou aos asistentes de principio a fin.

A cargo da compañía Rebordelos S. L., Rocío González, Cris Iglesias e Lucía Aldao trasladaron, con música en directo, que o amor pode manifestarse de múltiples formas, pero sempre esixe valentía.

Próxima cita

A Concellaría de Educación, Cultura, Patrimonio e Deportes, que conta coa colaboración da área de cultura da Deputación da Coruña para levar a cabo esta programación (contas sociais @DACCultura, en Twitter, e facebook.com/Culturadac), xa avanza a que será a quinta cita, o próximo venres, ás 20.30 horas, no auditorio do Centro Cívico. “A pluma viva de Rosalía”, de Os Quinquilláns, versará sobre liberdade e igualdade a partir de textos da célebre Rosalía de Castro. Está baseada nun feito real de censura á obra da escritora galega.

Dende o Concello recordamos que o aforo é limitado, polo que as persoas interesadas en acudir poderán reservar a súa entrada a través do correo auditoriodemalpica@gmail.com. Deberán indicar o nome e os apelidos de cada solicitante, o número de DNI se é o caso, un teléfono de contacto e os espectáculos nos que desexa realizar a reserva.