Martes 15°
Mércores 14°
  4. Chega a Malpica o Programa de educación familiar e socialización para a diversidade da asociación Aloumiños

18Abr 2017

O Concello de Malpica, a través da Concellería de Servizos Sociais, súmase ao Programa de educación familiar e socialización para a diversidade que organiza por terceiro ano a asociación Aloumiños. Este venres 21, ás 19 horas, estará no Centro Cívico a directora do centro Aspaber de Carballo, Dolores Fernández, que falará sobre “Unha viaxe inesperada e un mundo a descubrir cheo de capacidades” nun acto aberto a todos os veciños e veciñas.

Malpica ébase_2016(1) a última estación do programa que vén desenvolvendo a asociación Aloumiños dende o mes de novembro do ano pasado en diferentes municipios da Costa da Morte, e que será clausurado o vindeiro 12 de maio en Carballo. “Desde Aloumiños cremos que a información e o coñecemento é fundamental para que as familias poidan acometer as diferentes afectacións do xeito máis adecuado posible, se ademais a todo isto lle sumamos profesionais dun altísimo nivel e recoñecemento, fan deste programa un reto para todos os membros da nosa entidade”, explica a asociación.