Martes 14°
Mércores 14°
  4. Asinado o convenio entre o Concello e a Deputación para o financiamento da XXXV Mostra da Olería

30Xul 2018

convenio deputacion 2

O deputado de promoción económica e emprego, José Luis García, e o alcalde de Malpica Bergantiños, Eduardo Parga Veiga, asinaron un convenio de colaboración para financiar cunha achega de 80.000 euros o proxecto Mostra da Olería de Buño.

Esta achega supón o 80% do orzamento total do evento, incluíndo os gastos en publicidade, material gráfico, alugueiro das carpas, dos espazos expositivos, e das actividades como eventos, animación ou actuacións, ademais dos gastos de persoal para a organización do encontro.

Con esta colaboración, a Deputación da Coruña amosa o seu apoio a esta XXXV Mostra da Olería de Buño e impulsa este evento, ademais de coma un recurso cultural e turístico, como unha actividade rendible de futuro que repercute favorablemente como medio de desenvolvemento económico, social e xerador de emprego e riqueza non só a nivel local, senón tamén na provincia.

A Mostra da Olería de Buño, que cumpriu a súa 35ª edición, rematou este domingo 29 de xullo, e desenvolveu actividades coma rutas turísticas, actuacións musicais, obradoiros e a mostra dos distintos tipos de artesanía tradicional da zona.