4. Asinado o convenio de colaboración entre o Concello e a Deputación para o financiamento da Mostra da Olería

1Ago 2017

O presidente da Deputación da Coruña, Valentín González Formoso, e o alcalde de Malpica de Bergantiños, Eduardo Parga Veiga, asinaron un convenio de colaboración mediante o cal a institución provincial achega 80.000 euros para financiar a Mostra da Olería de Buño.

31-jul-2017    OLERIA  0S30

Esta achega custeará o 80% do orzamento total do evento, incluíndo os gastos en publicidade, material gráfico, o alugueiro das carpas e os espazos expositivos, actividades coma obradoiros para nenos e outras animacións, ademais dos gastos de persoal para a organización do encontro.

Valentín González Formoso, destacou que co apoio á mostra, a Deputación pretende impulsar a “olería de Buño non só como recurso cultural e turístico senón tamén como motor para a creación de emprego e riqueza na comarca” e confirmou que a institución provincial continuará colaborando no seu desenvolvemento. Pola súa banda, Eduardo Parga agradeceu a achega da Deputación e resaltou a importancia de traballar para preservar unha artesanía secular de sona internacional.

A Mostra da Olería de Buño, que cumpre a súa 34 edición, desenvolverase entre o 4 e o 13 deste mes, e incluirá actividades coma rutas turísticas, actuacións musicais, obradoiros e distintos tipos de artesanía. A mostra desenvolverase no parque Luciano García Alén, onde se situarán as casetas de venda, e no Ecomuseo Forno do Forte, que acollerá a xa emblemática cocedura tradicional.

O Ecomuseo, adquirido e rehabilitado pola Deputación da Coruña e xestionado polo Concello de Malpica, tamén ofrecerá distintas exposicións e visitas ás coleccións sobre a tradición oleira da comarca.