4. “As mil e unha noites” da compañía de teatro Ghazafellos pechan o Retablo de Fantoches Rafael Dieste

27Ago 2015

A representación está prevista para o sábado ás 20.30 horas no paseo marítimo, pero se chove trasladarase ao Centro Cívico
540-f-foto

A compañía Ghazafellos pechará este ano o Retablo de Fantoches Rafael Dieste, a particular homenaxe do Concello de Malpica ás representacións que se levaron a cabo nos anos 30 do século pasado no marco das Misións Pedagóxicas. Para a última representación, a Concellería de Cultura proponnos o espectáculo As mil e unha noites, no que, baixo o arrecendo a incenso, uns contadores de historias da afastada Persia comparten co público as aventuras de Sherezade e as súas mil e unha noites: alfombras voadoras, xenios poderosos, ladróns, aventureiros… Todo mesturado con música e recreacións dos momentos máis máxicos dos relatos árabes máis coñecidos, como Aladino e a lámpada marabillosa ou Alibabá e os corenta ladróns. O espectáculo, duns 60 minutos de duración e especialmente dirixido a nenas e nenos a partir de cinco anos. Se o tempo acompaña, como ocorreu coincidindo coas actuacións de Teatro Babaluva e Fantoches Baj, a función desenvolverase no paseo marítimo. No caso de choiva trasladarase ao auditorio do Centro Cívico. En calquera caso comezará ás 20.30 horas.

A actuación de Teatro Ghazafellos non só pecha o Retablo de Fantoches Rafael Dieste, senón tamén as Noites na Vila que se viñeron desenvolvendo ao longo dos meses de xullo e agosto. Música, teatro, maxia… As Noites na Vila encheron de animación o paseo marítimo de Malpica durante todo o verán.