4. As escolas municipais de ximnasia rítmica de Malpica e Cabana participarán o 28 de abril no Día do Ritmo

20Abr 2018

O sábado 28 de abril celebrarase o Día do Ritmo, que ao longo das súas 13 edicións anteriores ten acadado gran éxito de participación e de público. O pavillón municipal de Malpica será escenario dun espectáculo de deporte e música aberto a todos os públicos, que comezará cunha exhibición de ximnasia rítmica a cargo das escolas municipais de Cabana e Malpica e rematará cunha demostración do alumnado da escola municipal de baile moderno do Concello de Malpica.

DIA DO RITMO

Nos últimos años, desde a área de Deportes do Concello de Malpica vense realizando un importante esforzo na promoción das modalidades deportivas de baile moderno e ximnasia rítmica. Con esa intención, á marxe de difundir a súa práctica involucrando a diferentes entidades, incluso de fóra do municipio, estableceuse a organización dun evento co obxecto de dar unha maior difusión a ditas actividades e poder ofrecer tamén un espazo específico para realizar demostracións do aprendido durante o curso.

A cita esta fixada para o día 28 a partir das 11.30 horas. A entrada é libre e de balde.