4. As augas de Seiruga e Area Maior obteñen a cualificación ‘excelente’

16Xul 2020

As augas de Seiruga e Area Maior obteñen a cualificación ‘excelente’

As augas das praias de Seiruga e Area Maior obteñen a cualificación de excelente por parte da Consellería de Sanidade da Xunta de Galicia. Esta clasificación sanitaria é vixente para a tempada de baño 2020.

Imaxe da praia de Seiruga, en Malpica | Concello de Malpica

O alcalde, Walter Pardo, destacou a ‘relevancia de obter tan bos resultados en dous dos nosos areais, nun municipio no que nos caracterizamos tamén pola beleza das nosas praias’, sinalou o rexedor.

Desde a praia de Area Maior pódese contemplar as Illas Sisargas | Concello de Malpica

Cabe lembrar que o Sergas pon a disposición da cidadanía o seguinte apartado dentro do seu portal web, https://www.sergas.es/Saude publica/Praias , onde se poden consultar os datos de maior relevancia nas praias e zonas de baño a nivel galego.