Luns 15°
Martes 14°
Mércores 14°
  4. Actos en Malpica polo 25N: Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller

21Nov 2021

Lerase un manifesto e levarase a cabo un coloquio con dous invitados de altura

Con motivo do Día Internacional contra a Violencia cara a Muller, a Concellaría de Igualdade de Malpica ten preparada unha campaña de sensibilización que anima á cidadanía a intervir contra a violencia de xénero e a reflexionar sobre esta lacra social.

Celebraranse dúas actividades ao longo do 25 de novembro:

• Lectura do manifesto ás doce da  mañá na praza Anselmo Villar Amigo.
  • Coloquio con dous invitados de altura, David Kaplún e Ana Saavedra, ás seis da tarde no Centro Comarcal de Buño.

O 25N céntrase na homenaxe a todas as mulleres asasinadas e en solidariedade con aquelas que sofren a violencia machista, reivindicando o dereito de mulleres e nenas a unha vida libre de violencia e en igualdade. Durante o coloquio, profundarase nunha análise da sociedade e do proceso de socialización para comprender por que se perpetúan estereotipos e roles e por que se lexitima a discriminación cara as mulleres.  Con esta charla queremos “invitar ás mulleres e homes do municipio a acudir ao centro comarcal para charlar de xeito ameno e reflexionar sobre a necesidade de visibilizar e erradicar dunha vez os comportamentos machistas e patriarcais”.

O acto contará coa participación de dous referentes a nivel estatal en materia de xénero e igualdade:

• Ana Saavedra, sobrevivinte de violencia de xénero e presidenta da Asociación Mirabal, recentemente galardoada ca Medalla Emilia Pardo Bazán.
  • David Kaplún, membro da Asociación de Homes pola Igualdade de Xénero, antropólogo, documentalista, investigador e experto en xénero, diversidade cultural e violencia, tanto en España como na América Latina.

A entrada será libre ata completar o aforo. A ambos actos asistirán o alcalde, Eduardo Parga, e a concelleira de Igualdade, María Soledad Blanco.