Luns 15°
  4. A Xunta aumenta nun 62,59% as horas de servizo de axuda no fogar por dependencia en Malpica

14Mar 2015

A ampliación da cobertura permitiu atender todos os casos da lista de agarda e aínda quedan horas dispoñibles para as novas solicitudes
540-f-foto

O Concello de Malpica de Bergantiños é un dos máis beneficiados da zona polo incremento das horas asignadas para atender casos de dependencia a través da prestación do servizo de axuda no fogar (SAF), un programa xestionado polos servizos sociais municipais que nos casos de dependencia é cofinanciado pola Xunta de Galicia e o beneficiario, cuxa achega varía segundo o seu nivel de recursos económicos. Con esta ampliación de 696 horas, o Concello de Malpica pasa de 1.112 a 1.808 horas, o que supón un aumento do 62,59%.

A concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín, valorou dun xeito moi positivo o incremento das horas de dependencia, xa que permitiu atender todos os casos que se atopaban en lista de agarda e aínda quedan horas dispoñibles para dar cobertura ás novas altas que se rexistren no Sigad (Servizo Galego de Atención á Dependencia).

Para acceder ao SAF por dependencia é imprescindible ter recoñecido o grao de dependencia e ter resolto o programa individual de atención (PIA). No caso de Malpica, as horas dispoñibles antes da ampliación permitían atender a 23 persoas, ás que se suman outros 28 usuarios do servizo de axuda no fogar de libre concorrencia. Tamén neste caso se produciu unha mellora, xa que, segundo indicou Marisol Blanco Gorín, producíronse dúas altas e outras dúas ampliacións horarias.