Luns 15°
  4. A veciñanza de Malpica volve a protagonizar a campaña do Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller

21Nov 2017

Coincidindo co Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller, o Concello de Malpica, a través da Concellería de Servizos Sociais e Igualdade, volve a converter á cidadanía na auténtica protagonista da loita contra esa lacra social. A campaña deste ano terá como eixo o acto público que se celebrará este xoves 23, a partir das 12.30 horas, no Centro Cívico.

O alcalde, Eduardo Parga Veiga, e a concelleira de Servizos Sociais e Igualdade, Marisol Blanco Gorín, presentarán o programa de actos, que inclúe unha homenaxe ao finado Paco Souto, que foi un dos participantes na campaña do ano pasado e protagoniza unha das imaxes da exposición fotográfica “Por elas, por nós”, que poderá verse a partir do xoves no Fondo Lugrís (aula circular).

As fotografías que integran a mostra, precisamente, ilustran un calendario conmemorativo que a Concellería de Servizos Sociais e Igualdade repartirá entre a cidadanía. A distribución comezará no acto do día 23, no que tamén se proxectará o lipdub contra a violencia de xénero gravado con diferentes colectivos do municipio e que leva case 7.000 visualizacións en YouTube.

cartel 2