4. A última entrega do ano do banco de alimentos de Malpica incluíu produtos de Nadal e xoguetes

6Dec 2014

Este mes foron 21 as familias que solicitaron axudas de emerxencia social
540-f-foto

O banco de alimentos do Concello de Malpica e a Fundación Amigos de Galicia realizou esta semana a última achega do ano. Ao tratarse do mes de Nadal, as familias usuarias tamén levaron produtos típicos destas datas e xoguetes para os cativos menores de 10 anos.

O banco de alimentos de Malpica remata o ano con 21 usuari@s debido á incorporación, este mes, dunha familia monoparental cun bebé de dous meses que tamén recorreu ás axudas de emerxencia social que facilitan o Concello de a Fundación Amigos de Galicia.

O alcalde, Eduardo Parga; o tenente de alcalde, Miguel Fernández, e a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín, acudiron, como todos os meses, á entrega dos alimentos non perecedoiros que constitúen a maior parte das achegas. Este mes tamén houbo produtos frescos: clementinas, allos, polos, carne para guisar, hamburguesas? e produtos de limpeza para o fogar.

Ao longo do ano 2014 as achegas realizadas polo banco de alimentos superaron os 9.000 quilos.