4. A UD Cerqueda convértese no primeiro club galego que leva o nome do castro da súa parroquia na camiseta

1Ago 2015

O Concello de Malpica destaca a implicación do equipo de fútbol e do resto de entidades de Cerqueda no proxecto de recuperación da Croa do Castro
540-f-foto

A UD Cerqueda convértese no primeiro equipo de fútbol galego que leva na camiseta o nome do castro da súa parroquia. Esa curiosidade desvelouna Manuel Gago, coordinador do proxecto de recuperación da Croa do Castro, no acto de presentación oficial da camiseta. Como non podía ser doutro xeito, o escenario foi o propio castro, no que se reuniron representantes de todas as entidades da parroquia de Cerqueda e do Concello de Malpica. O alcalde, Eduardo Parga, e os concelleiros Miguel Fernández, Iago Espasandín, Marisol Blanco e Noelia Freijeiro quixeron apoiar a iniciativa da UD Cerqueda e destacaron a implicación do equipo de fútbol e do resto de entidades da parroquia na divulgación do proxecto da Croa do Castro.

A UD Cerqueda estivo representada polo seu presidente, Roberto García; polo directivo Alberto Pose e polo capitán, Daniel García Reigía. Pero tamén participaron no acto a asociación de veciños Monte d?Arxa, a cultural Raigañas, a cabalar Os Veteranos, a ciclista Castro da Croa e a comisión de festas.

A UD Cerqueda debutará na 2ª Autonómica cunha camiseta na que pode lerse na parte traseira «A Croa do Castro de Cerqueda». Isto terá un gran impacto de divulgación non só nos campos de fútbol nos que xogue o equipo, senón que tamén terá eco en todos os sectores que rodean este deporte, tal como destacou Xosé Manuel Varela, representante da AVV Monte d?Arxa, e guía dos visitantes que se desprazaron hoxe ata a Croa do Castro aproveitando as viaxes do tren turístico dende Malpica e Buño. Esta iniciativa do Concello de Malpica, incluída no programa da XXXII Mostra da Olería de Buño, contribúe tamén a dar a coñecer o xacemento e as lendas que o envolven entre veciñanza e visitantes.