Martes 14°
Mércores 14°
  4. A Ruta do Renacemento, que inclúe unha visita ás Torres de Mens, completa a oferta de actividades de “Malpica sabe a mar”

19Set 2017

RUTA RENACEMENTO

Esta fin de semana en Malpica vai de rutas. Coincidindo coa segunda edición da ruta de tapas Malpica sabe a mar, na que finalmente serán nove os establecementos participantes, a Concellería de Educación, Cultura e Turismo organiza unha ruta guiada en autobús por distintos recursos de interese histórico e patrimonial do concello que nos remontan á época do Renacemento, entre eles as Torres de Mens, que abriran as súas portas para acoller a un máximo de 25 persoas.

A Ruta do Renacemento, que será de balde, está programada para o sábado pola mañá. Os participantes sairán ás 09.40 horas da Oficina de Turismo, situada na praza de Anselmo Villar Amigo, e visitarán a igrexa de Santiago de Mens e as Torres de Mens, nas que poderán facer un percorrido guiado polo interior. Ás 11.30 partirán cara Buño co obxectivo de coñecer o Ecomuseo Forno do Forte, e estarán de regreso ás 13 horas en Malpica para poder sumarse á ruta de tapas.

As persoas interesadas en participar poden reservar praza a través do correo electrónico maritaibo@hotmail.com ou enviando unha mensaxe de Whatsapp ao 686 060 434. As prazas adxudicaranse por orde de solicitude e terán preferencia as persoas empadroadas en Malpica. No caso de que exista unha demanda moi superior ás 25 prazas crearase unha lista de agarda para outra posible ruta.

cartel malpica sabe a mar

Con esta iniciativa, o Concello de Malpica segue apostando pola dinamización turística e económica do noso municipio. O venres ás 20 horas arrancará a segunda edición da ruta de tapas Malpica sabe a mar, organizada pola Concellería de Promoción Económica, na que participarán os establecementos Taberna do Lesto, Restaurante O Burato, Café bar Humboldt, Café Bar Ibarra, Café bar JB, Restaurante San Francisco, Larada Bar, O Pescador e Café bar Santiago Apóstol. Nove locais de hostalaría que durante toda a fin de semana servirán tapas elaboradas con produtos do mar a un prezo de 1,5 euros. As tapas serviranse nesa primeira xornada de 20.00 a 23.00 horas; o sábado, de 12.00 a 14.00 e de 20.00 a 23.00, e o domingo, de 12.00 a 14.00 horas Con cada unha entregarase un boleto que ofrece a posibilidade de conseguir premios directos: bolsas de tela, camisetas, mandís, botellas, etc.

As tapas serviranse en pratos elaborados de Olería de Buño, elaborados para a ocasión no Ecomuseo Forno do Forte, xa que un dos obxectivos da iniciativa é enlazar tres sectores fundamentais da economía local: a pesca, a hostalería e a olería.

Pola súa banda, os hostaleiros malpicáns tamén poñen o seu gran de area para dinamizar a vila durante o mes de setembro. Despois da actuación do Trío Platino a fin de semana pasada, este sábado os gaiteiros de Malante farán un percorrido polos locais a partir das 20 horas, e o día 30 actuará na praza o Dúo Café.