4. A oficina de turismo de Malpica atendeu durante o mes de xullo a unha media de 50 persoas diarias

6Ago 2018

oficina_turismo_xullo (2)

Unha media de 50 persoas son atendidas cada día na Oficina de Información Turística, situada na planta baixa da Casa do Concello e con acceso directo desde a praza da fonte. No mes de xullo solicitaron información un total de 1.117 visitantes, unha cifra moi semellante á do ano pasado. A esta cifra habería que engadir todas as persoas que pasaron pola instalación para recoller rueiros ou folletos informativos pero que non solicitaron información da técnica de Turismo que atende o servizo. En calquera caso, os números reflicten o tirón do noso concello.

O turismo nacional segue sendo maioritario, xa que representa o 83%. Madrid encabeza as estatísticas, xa que é o lugar de residencia do 30% dos veraneantes, aínda que este ano destacan tamén as persoas procedentes de Castela-León, que supoñen un 21%. Entre os usuarios da oficina atopamos tamén, de maior a menor, visitantes de Galicia, País Vasco, Andalucía, Cataluña, Aragón, Valencia, Estremadura, Asturias, Cantabria, Castela La Mancha, Canarias, Murcia, Navarra e Baleares.

oficina_turismo_xullo (1)

O 70% dos usuarios da oficina de turismo están aloxados no concello de Malpica, e o 30% restante repártese entre A Coruña, Santiago e outros municipios da Costa da Morte. A maioría viaxan en parella ou en familia, e tamén recibimos a grupos en excursións organizadas por axencias de viaxes. Nestes casos o medio de transporte é o autobús, pero o que manda é o coche. A maior parte dos turistas chegan a Malpica en vehículos particulares, e en menor medida en caravana ou furgoneta.

A Oficina de Información Turística está aberta de martes a sábado de 09.00 a 14.00 e de 16.00 a 18.00 horas.