4. A II Carreira Pedestre e a Travesía a Nado converteron Malpica na capital deportiva da Costa da Morte

12Set 2017

CARREIRA PEDESTRE

O podio cos gañadores da 10K

O deporte volveu a demostrar durante a fin de semana o seu gran poder de convocatoria. Malpica converteuse na capital deportiva da Costa da Morte cunha intensa xornada dominical na que coincidiron a Travesía a Nado Malpica-Sisargas, celebrada o día 10 despois de dous aprazamentos polas malas condicións do mar, e a II Carreira Pedestre Concello de Malpica, que tamén discorreu polo litoral. Ademais, aínda que os participantes na travesía embarcaron no porto e os da carreira saíron da praza de Anselmo Villar Amigo, ámbalas dúas probas tiveron as súas metas na praia, onde se congregou numeroso público.

carreira 2017 (4)

A gañadora recibiu felicitacións á súa chegada á meta

Cristian Muíño, de Coristanco, proclamouse campión absoluto da proba 10K, ao completar o percorrido en 35 minutos e 49 segundos. Ao máis alto do podio subiu tamén Eva Isabel Babiano, campioa da 10K feminina, cun tempo de 46 minutos e 20 segundos. Na carreira de 5 quilómetros, os gañadores foron Manuel Rendo e Alicia García. O alcalde, Eduardo Parga, e os concelleiros Miguel Fernández e Iago Espasandín, que foi ademais un dos participantes na proba, entregaron os trofeos aos tres primeiros e ás tres primeiras de cada categoría.

A mañá do domingo en Malpica foi emocionante por partida dobre. De novo as malas condicións do mar obrigaron á organización a reaccionar, nesta ocasión recortando o traxecto a 3,100 quilómetros. O primeiro en chegar á praia foi Alexandre Lages, de Ribeira, despois do auténtico espectáculo que supón tanto a ida nas embarcacións desde o porto ata as Sisargas como o feito de ver a máis de cen nadadores a un tempo no mar, acompañados en todo momento polos servizos de emerxencias e voluntarios en todo tipo de embarcacións.