Luns 15°
  4. A Deputación da Coruña organiza cursos de socorrismo acuático dentro do Plan de Emprego Local

7Feb 2017

O Concello de Malpica dispón de cinco prazas, e a data límite de inscrición é o luns 13

No marco do Plan de Emprego Local, a Deputación da Coruña impartirá os certificados de profesionalidade en socorrismo en espazos acuáticos naturais e en instalacións acuáticas. A primeira acción formativa consta de 420 horas (340 teóricas e 80 prácticas), e a segunda será de 370 horas (290 teóricas e 80 prácticas).

O curso celebrarase no Centro de Formación de Cruz Vermella na Coruña e na Casa da Auga, e as prácticas profesionais non laborais desenvolveranse en praias de distintos concellos. O 6 de marzo comezará a preparación dos/as participantes no curso de socorrismo en espazos acuáticos naturais, mentres que o de instalacións acuáticas terá lugar despois da tempada de praias, probablemente en outubro.

O Concello de Malpica dispón de cinco prazas. As persoas interesadas poden inscribirse ata o luns 13, ás 14.00 horas, poñéndose en contacto co axente de Emprego e Desenvolvemento Local a través do número de teléfono 981 711303 ou do correo electrónico joseramon.andrade@malpicadebergantinos.es.

Nos documentos adxuntos figura toda a información relativa ao proceso de inscrición e á selección das persoas participantes, así coma o calendario previsto para as dúas accións formativas.

CALENDARIO PROBAS FÍSICAS

CRITERIOS SELECCION