Mércores 14°
  4. A Consellería do Mar e Portos de Galicia están a traballar conxuntamente para solucionar as deficiencias do porto de Barizo

25Nov 2018

REUNIÓN COA CONSELLEIRA DE PESCA

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, vén de manter unha xuntanza coa conselleira do Mar, Rosa Quintana, e o presidente de Portos de Galicia, José Juan Durán, para interesarse pola tramitación das melloras precisas no porto de Barizo. Ambos departamentos están traballando de maneira conxunta para dar solución ás deficiencias trasladadas xa no mes de marzo polo alcalde a raíz das demandas que lle presentaron os usuarios do porto.

Nestes momentos están a elaborarse os proxectos correspondentes aos arranxos precisos nas casetas, o peche do recinto e os aseos coa finalidade de acometelos á maior brevidade posible. Pero a principal necesidade para o sector pesqueiro e marisqueiro, como insistiu o alcalde, é dispoñer dunha grúa en boas condicións. Por parte de Portos de Galicia estábase a tramitar o arranxo da primeira avaría, pero a raíz da segunda non se descarta a substitución da grúa actual por unha nova. A decisión tomarase tamén en cuestión de días, en función do que determinen os informes técnicos sobre a solución máis viable.

Eduardo Parga confía en que as necesidades expresadas polos usuarios teñan pronta solución e que as melloras en marcha contribúan a revitalizar a actividade no porto de Barizo.