Martes 14°
Mércores 14°
  4. A conselleira Ethel Vázquez asistiu ao comezo das obras da senda peonil entre Xornes e Buño

24Abr 2017

Ponteceso. A Coruña A conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Ethel Vázquez, acompañada dos alcalde de Ponteceso e Malpica de Bergantiños, Xosé Lois García e Eduardo Parga, respectivamente, supervisará o inicio das obras do itinerario peonil e ciclista na AC-421/AC-422. Treito Xornes–Buño–Canta La Rana. 24/04/2017 Foto: Moncho Fuentes / AGN A CoruñaOs veciños e veciñas verán mellorada a súa mobilidade no último trimestre deste ano cando estea rematada a senda peonil e ciclista entre Xornes, Buño e Canta la Rana, na que a Xunta investirá máis de 645.000 euros. Así o trasladou hoxe a conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Ethel Vázquez, quen supervisou o inicio das obras desta infraestrutura, que terá unha lonxitude de 2 quilómetros e un ancho de dous metros, separados da calzada por unha franxa axardinada, discorrendo ao carón das estradas que unen Buño con Agualada e con Canta La Rana (AC-421 e AC-422). A obra será executada pola empresa carballesa Construcciones Ramón Vázquez y Reino.

A conselleira de Infraestruturas e Vivenda, que estivo acompañada dos alcaldes de Ponteceso e Malpica de Bergantiños, Xosé Lois García e Eduardo Parga, respectivamente, salientou que esta senda permitirá realizar os percorridos habituais entre os núcleos de poboación e as zonas de equipamento, como o colexio, o campo de fútbol ou o cemiterio, “a pé ou en bici, dun xeito cómodo e seguro”.

p_017Na visita a estas obras, Ethel Vázquez avanzou que esta mesma semana tamén darán comezo as obras doutra senda na comarca de Bergantiños, no concello de Carballo, que conectará esta vila co polígono empresarial de Bértoa. Este novo itinerario peonil e ciclista de preto dun quilómetro de lonxitude será posible mediante un investimento autonómico de case 800.000 euros

Ethel Vázquez destacou que grazas a estas actuacións, “en poucos días veremos dous exemplos de cómo o Goberno galego cumpre as súas promesas e transforma os compromisos en feitos que melloran a calidade de vida dos cidadáns”.

A conselleira de Infraestruturas e Vivenda remarcou o traballo do Executivo autonómico a prol da calidade de vida dos veciños desta comarca que nesta comarca se traduce no inicio das obras destes dous itinerarios, incluídos no Plan de Sendas de Galicia que, para a comarca de Bergantiños, prevé a construción de 7 novas sendas, máis de 10 km de actuacións e un investimento de máis de 4 M €.