4. A Concellería de Servizos Sociais de Malpica tramita as axudas da Xunta de Galicia para evitar a pobreza enerxética

19Xan 2017

A concelleira de Servizos Sociais e Igualdade de Malpica, Marisol Blanco Gorín, informa de que a Xunta de Galicia vén de abrir as súas liñas de axuda para evitar a pobreza enerxética, e que as persoas que o precisen poden realizar a tramitación, previa cita, no departamento municipal.

CONVOCATORIAS ABERTAS

Por unha banda está aberta a convocatoria para o tícket eléctrico social referido ás facturas de electricidade cuxo período de lectura estea comprendido entre o 1 de xullo do 2016 e o 30 de xuño do 2017. O obxecto desta medida é subvencionar parte da factura eléctrica ás unidades de convivencia con menores ou discapacitados cuxos ingresos totais da unidade de convivencia non superen 1,5 veces o IPREM (9.585,19 €/ano). A axuda consiste nunha cantidade fixa de 180 € ao ano para as unidades de convivencia que cumpran os requisitos, e de 300 € ao ano para as que acrediten ser, ademais, familia numerosa.

Así mesmo, a Consellería de Economía, Emprego e Industria convoca axudas urxentes de tipo social para evitar os cortes de subministración eléctrica e de gas ás persoas economicamente máis vulnerables (AUXS), cuxos ingresos totais da unidade de convivencia non superen o IPREM (6390,13 €/ano). Neste caso permítese facer a solicitude para un máximo de dúas facturas ao ano e cun importe máximo de 200 €. O prazo rematará o 15 de decembro.

Nos dous casos a tramitación debe realizarse a través da sede electrónica, para o cal é preciso o DNI electrónico ou calquera dos certificados electrónicos recoñecidos pola sede da Xunta de Galicia. No departamento municipal de Servizos Sociais e Igualdade, situado no Centro Cívico de Malpica, realizarán a tramitación ás persoas que o precisen.

Nestes documentos podedes consultar a información completa:

AUXS

TICKET