4. A Banda de Gaitas da Asociación Cultural Malante actúa este ano no Festival Intercéltico de Lorient

30Xul 2016

malante

O Festival Intercéltico de Lorient converte cada ano esta cidade da Bretaña francesa no punto de encontro de centos de miles de persoas chegadas dende todas as latitudes para ver aos mellores intérpretes de música celta. Entre todas as actuacións que se levarán a cabo nesta edición, entre o 5 e o 14 de agosto, estarán as da Banda de Gaitas da Asociación Cultural Malante de Malpica.

A Asociación Cultural Malante naceu o 23 de agosto do ano 2003 por iniciativa dun grupo de mozas e mozos que entraran no mundo da música a través da Escola Municipal de Actividades Escénicas de Malpica. O seu principal obxectivo é a promoción da cultura tradicional galega, e froito dese interese naceu no ano 2005 a Banda de Gaitas. Na actualidade está integrada por trinta músicos de 14 a 40 anos, perfectamente compenetrados para que soen á perfección 16 gaitas, 6 tambores, 5 bombos e 4 pandeiretas. En Malpica temos a sorte de poder escoitalos de cando en vez, pero o público de Lorient terá a oportunidade de descubrilos nas actuacións que ofrecerán os días 6, 9, 10 e 11 en distintos escenarios do festival.

Despois de participar no Festival Internacional do Mundo Celta de Ortigueira e no Festival de Danzas e Músicas do Mundo de Montignac, a presenza no Festival Intercéltico de Lorient supón un soño cumprido para a asociación malpicá.

Nesta ligazón tedes a información do propio festival sobre a presenza da Banda de Gaitas da AC Malante en Lorient.