4. A auga da praia de Area Maior axústase aos parámetros de calidade e mellorará tras a recente entrada en servizo da EDAR

27Mai 2016

IMG_2241-web

Os últimos controis realizados polo departamento de Sanidade Ambiental da Xunta de Galicia revelan que a auga da praia de Area Maior de Malpica axústase aos parámetros de calidade, xa que os niveis de escherichia coli e enterococo intestinal están moi lonxe das porcentaxes mínimas para que se considere que existe contaminación. Deste xeito, a clasificación das augas é de SUFICIENTE, o que significa que son absolutamente aptas para o baño. Na praia de Seiruga, na que tamén se fixeron controis, a cualificación é de BOA.

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, engadiu que a entrada en servizo da EDAR permita mellorar aínda máis a calidade das augas da nosa praia urbana. As análises da Consellería de Medio Ambiente realizáronse o pasado 19 de maio, e só uns días despois empezou a funcionar a Estación Depuradora de Augas Residuais, o que remata definitivamente cos problemas de vertidos ao mar.

Nas últimas semanas, a Concellería de Seguridade, a través da Agrupación de Voluntarios de Protección Civil, está a traballar na posta a punto dos areais do municipio de cara ao inminente inicio da tempada estival. Así mesmo, o 1 de xuño realizaranse as probas de selección dos 6 socorristas que velarán este ano pola seguridade dos usuarios da praia de Area Maior.

Documentación oficial da Consellería de Sanidade: