4. A Asociación Galega de Ataxias elixiu de novo Malpica para difundir a doenza e o seu labor na Costa da Morte

29Set 2018

ATAXIA 29 SETEMBRO

O 25 de setembro conmemórase o Día Internacional da Ataxia, e arredor desa data a Asociación Galega de Ataxias (AGA) realiza unha campaña divulgativa en distintos puntos da provincia. Na Costa da Morte ese labor ten o noso concello como lugar de referencia. Un ano máis, AGA aproveitou a celebración do mercadiño para instalar unha mesa informativa no Mercado Municipal durante toda a mañá de hoxe. O Concello de Malpica, representado polo alcalde, Eduardo Parga, e o primeiro tenente de alcalde, Miguel Fernández, volveu a reiterar o seu apoio ao importante traballo que desenvolve a entidade.

A ataxia é un trastorno que se caracteriza pola diminución da capacidade de coordinación de movementos corporais, que pode afectar a dedos, mans, brazos, pernas, pescozo, así coma á fala ou aos movementos oculares, entre outros síntomas. É unha doenza pouco frecuente, pero dentro de Galicia ten unha importante incidencia na nosa contorna, ata o punto de que hai unha modalidade denominada ataxia da Costa da Morte.

Se queredes máis información podedes entrar na páxina de internet www.ataxias-galicia.org, chamar aos números 981 234 651 e 629 178 566 ou acudir á sede da federación galega de enfermidades raras na Coruña.