Martes 14°
Mércores 14°
  4. 300 nenos e nenas da provincia participarán en Malpica na 2ª Fase de Niveis da Federación Galega de Patinaxe

12Mai 2016

Carteis patín maio 16Malpica dará a benvida esta fin de semana ás promesas do patinaxe de toda a provincia da Coruña. Un total de 300 nenas e nenos de 19 clubs participarán na 2ª Fase de Niveis organizada pola Federación Galega de Patinaxe e o Club Patín Velúa de Malpica coa colaboración do Concello de Malpica, Malpica Deporte e a Deputación da Coruña. O sábado acudirán os clubs Fervello, Buxaina, Alquimia, Liceo, Maxia, Oleiros e Compañía de María; mentres que o domingo será a quenda de Aura, As Pontes, Conxuro, Radeansa, Raiola, Dominicos, Axel, Anca, Coristanco e Cristo Rey, ademais do anfitrión.

Nenas e nenos de Arteixo, A Laracha, Oleiros, Ferrol, Carral, A Coruña, Culleredo, As Pontes, Coristanco e outros concellos da provincia daranse cita no pavillón municipal para realizar as probas de nivel. A competición desenvolverase de 10.00 a 19.30 horas, tanto o sábado como o domingo. O concelleiro de Deportes de Malpica, Iago Espasandín, destacou a elección de Malpica como sede da 2ª Fase de Niveis, tanto dende o punto de vista deportivo como do turístico, xa que a vila converterase durante a fin de semana no destino de centos de nenas e nenos coas súas familias. Nese sentido agradeceu o traballo desenvolvido polo Club Patín Velúa, que ten a súa sede en Malpica, e da propia Federación Galega de Patinaxe.